چهارمحال و بختیاری

دولت الکترونیک در حوزه خدمات بیمه‌ای چهارمحال و بختیاری سریعتر محقق شود

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر تسریع در تحقق دولت الکترونیک در حوزه خدمات بیمه‌ای، گفت: با تقویت زیرساخت‌های دیجیتال، می‌توان خدمات تأمین اجتماعی را در سراسر استان سریع‌تر و هوشمندتر ارائه داد.
– اخبار استانها –

به گزارش بخش استان‌ها در وبانگاه به نقل از خبرگزاری تسنیم از شهرکرد،  جعفر مردانی، استاندار چهارمحال و بختیاری، به همراه جمعی از مدیران ستادی، از اداره‌کل تأمین اجتماعی استان بازدید کرد. 

در این بازدید روند ارائه خدمات به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارفرمایان مورد بررسی قرار گرفت و  عبدالله مختاری، مدیرکل تأمین اجتماعی استان نیز گزارشی از عملکرد، چالش‌ها و برنامه‌های آینده این نهاد ارائه کرد. 

جعفر مردانی، استاندار چهارمحال و بختیاری در جریان این بازدید، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان تأمین اجتماعی، بر اهمیت بهبود کیفیت خدمات و تسهیل فرایندهای اداری تأکید کرد و خواستار تسریع در تحقق دولت الکترونیک در حوزه خدمات بیمه‌ای شد. 

مردانی با بیام اینکه حمایت از قشر بازنشسته، کارگر و بیمه‌ شده، نه‌تنها وظیفه، بلکه یک رسالت اجتماعی است، عنوان کرد: با تقویت زیرساخت‌های دیجیتال، می‌توان خدمات تأمین اجتماعی را در سراسر استان سریع‌تر و هوشمندتر ارائه داد.

وی با اشاره به اینکه تعامل سازنده بین دستگاه‌های اجرایی و نهادهایی مثل تأمین اجتماعی، لازمه توسعه پایدار استان است، مطرح کرد: تأمین اجتماعی به‌عنوان نهادی اثرگذار در حوزه رفاه اجتماعی، نقش مهمی در حمایت از اقشار مختلف مردم دارد و باید با رویکردی جهادی، در مسیر رضایتمندی مردم حرکت کند. 

انتهای پیام/7540/

 

منابع خبر:‌ © ‌خبرگزاری تسنیم

[is_logged_in] لینک [/is_logged_in]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *